Tuesday 8 October 2013

Mula berjinak-jinak

Assalamualaikum...

Sahabat sekalian...nak gtao nie..
Sekarang nie aku sedang menjinakkan diri dalam biznes online.. Actually da lama punya niat yg sangat mendalam utk melibatkan diri dalam bidang nie..(sebab sangaaatttt suka suka suka suka..hukhukhuk)..tapi disebabkan pelbagai kekangan..niat tue macam terkubur secara pelahan-lahan..

But now...i'm coming...aku plan ngan membe aku..sebab dia pon minat biznes..cuma xdak orang push..dia pon senyapkan je niat dia tue..tp dsbbkan aku yg agresifffff sanngaaattt nie..telah memaksa beliau utk join biznes nihhhh....hihihi...

Kami mula secara kecik-kecik dulu..sekarang hanya menjual barangan Avon & menjadi dropshiper utk beberapa produk..maybe later we'll comin with our brand...hikhikhik..insha Allah..(angan-angan harus tinggi..kena keja kuat !!)

Oleh itu..aku nak jemput sahabat sekalian yg sudi singgah & baca blog nadetbising nie..jemputla utk like page ktorng kt fb..search By'us..japjap aku letakkan link kt sini..senang sikit kan...


"Sedang mengejar 100 like...hehehe..thanks korang...korang memang the best la..if korang ada idea nak suggest kt km yg baru nk jinak-jinak nie..silalah beri yea...km sgt mengalu-alukannya..
hehehe.."


: Sila abaikan mata panda..
: Sila jgn muntah tgk pic gedik nih...T_T
: Mari berdoa utk kejayaan bersama..^_^ 
: Sila jgn pandang merata-rata..tgk aku ja..hahaha..(sangat poyo tao nadet !! )

Thank you ! 

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright ..Ceritera Gadis.. 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .