Friday 27 September 2013

..Reveal..

Assalamualaikum..

Salam Jumaat sahabat !! 

Sekarang nie otak tengah serabut memikirkan apa kerja yg aku bule buat g utk tambah pendapatan aku..hahaha..akal telah merancang pelbagai agenda tetapi aku takot nak melaksanakannya..takot ta mampu..tapi belom try test power belom tahu kan..

Banyak plan yg aku buat utk memenuhi kehendak aku yg melampau-lampau nie..huhuhu..(terlalu mengikut nafsu sgt nie.. astagfirullah..)..Antaranya..aku nak g MELANCONG !!! aku nak bayaq cepat-cepat hutang PTPTN & KERETA aku....uwaaaaa.... terseksa jiwa asanya bla hutang-piutang nie belom dilangsaikan sepenuhnya..(tuela dulu ta ngaji pepandai...tidak da jadi biasiswa hutang kao tue nadet..huhuhu..sadis kan..)

Takpa-takpa...aku akan bekerja keras !! Nadet daebak !!

Actually itu sekadar luahan hati ja..hahaha..sebenaqnya aku nak story sal "What's inside my handbag"...lalalala...asa retis sgt nak terjah2 bag sendiri tao..(verangan sangat lebih had tol..!)

Tadaaa..one of my collection..(maklang yg kasi handbag nie)..
 

Then..what should b inside this handbag wasssssssssssssss.....
 Hahahaha...

Ofcos la purse.power bank.handphone.Book & pen.CC Cream.some cute stuff.

Suma barangbarang nie aku sumbat ja dalam handbag tue..berat ta berat belakang kira..jnj ada dlm bag..hahaha..

Tue barang dalam bag g keja..in case nak g travel or balik kg or g jejalan mana mana aku akan add on stokin tebal (sbb senang nak solat nnt..) & botol ayaq warna pink...lalalala..hehe

Suma barang barang tue sgt berguna kpd aku tao..bukan saja saja nk bg bag berat ke hapa..tapi mmg aku akan menggunakannya..
hihihi.. 

Last jadila mcm aku..bawak suma barang..ta yah susa susa nak g beli ke nk pinjam ke andai kata nak menggunakannya..huahuahua..
kankankan..

Pastu kao punya bahu jd senget..hihihi..(muka cover ja selalu..ta berat sangat pon la..hahaha)


Thank you !

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright ..Ceritera Gadis.. 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .