Saturday 24 August 2013

Syawal datang lagi..

Assalamualaikum..


Alhamdulillah..masih diberi peluang utk meraikannya..masih dalam mood syawal..(harap harap belum basi cita nie..dok dan nk update nya..



Tahun nie, aku sbg kakak yg decide nk beraya kt mana dolu..dsbbkn tahun2 suda beraya di Gurun, makanya tahun nie ckp kt abah, xyah amek turn baca khutbah da..kita balik kg abah kt Sik okie..bg can ore laen baca khutbah raya lak..mihihihi...baek kan kakak...



So, mlm raya ja teros siap2 start Exora & broooom3 ooooohhhh...

balik kg..oooooohh..balik kg..hati girang..(nyanyi senyap2 dlm hati...huhuhu)...tahun nie beraya, aku da siap packing duet raya utk tok2, mak abh, adik adik & cousins...wahhh..asa cam best jugak bla bg duet aya nie..

Tadaaaa...



~harus diasingkan paketnya, tkot tersilap bg..jumlah lbey kuang ja sbnaqnya..saja poyo..byk sampul kan..hahahah~


..KEINDAHAN SYAWAL TAHUN NIE..


Jum layan gambaq jela yea..nak menaip malas bebenor..ngeh3..

AKU & ADIK PEREMPUAN (dgn adik lelaki & mak abah lupa nak snap.huhu..tragis betoi..)

~adik ct, kak cik, me & kak teh~

AKU BERSAMA COUSINS YG CUTE & ANAK SEDARA YG CUMEL (cousins rame sgt..tp ta suma yg mao bergambo dgn kak chaq mereka yg gojes nie..huhuhu..)

~me, zafran, nabilah, adik iman & iffah~

ANTARA TETAMU WAJIB EVERY YEAR.. (dp kompem mai umah aku tep2 tahun..if xda apa2 yg menghalang la..dis year dp mai hari raya ketiga..so, ta berapa nak ada makanan sgtla sbb baru je balik dari kg malam tue..ta berapa ta berapa pon penuh meja jgkla..
hahaha..harap ampa suma kenyang la no..)

~again...me, arip, pais, sopi & alamak..nma dia aku ta bp nk ingat..sbb dia baru agy aku berkawan..huhu..otukei..maafkan sy yea..mat asanya..alamak..sorry ! huhuhu ~

REUNION PALING BEST TAHUN NIE DEKAT MAJLIS SYAMIM..(hampir kesemua dak batch SPM 2006 melapangkan diri menghadiri majlis beliau..gempak abesla..hihihi..lpas mkn2 kenduri aku ajak dp mai umah aku lak..kebetulan family aku buat open house hari raya ke empat..meriah wei...syiok ooo..hihihi..syukur..)


~gambar harus dibesarkan..barula ble usya awek2 gojes & mamat2 ensem...mihihi, seb bek kitorng ada photographer terbaek, p-jat..so, dptla aku upload pic nie dlm belog aku..macih p-jat..~

LAGI SAHABAT YG BERTANDANG..(korang la yg paling best !! hehehe)

~dak2 opis: kak imah, mj, ikin, jihan.. dak2 skgp: dayu & amalina..dak2 smkay: akak, nabila, sarah, & rame agy~

DAN SAAT YG SANGAT DI TUNGGU2..MENJELMA JUGAK..DATING DGN BFF !! (finally, we meet for a very long time not to see  each other.
thanks dear..spend ur time with me..hehe..)

 ~beliau..NUR ASYIQIN BINTI MAT NASIR..sahabat susa senang.. diala mentor, diala sahabat, we share together, we care each other..we "best fren forever"..in sha Allah~

Apa apa pon yg penting, sambutla hari yg mulia ini dgn sebaeknya..moga ada barakah yg dpt kita peroleh..in sha Allah, amin...

"SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR & BATIN"


nadhirah ahmad~


Thank you !!

1 comments:

asyiqin nasir said...

wawawa.... u r my bff forever. insyallah.... tasabar nk update bloh juge

Post a Comment

 
Copyright ..Ceritera Gadis.. 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .