Friday 19 July 2013

..New Try..

Assalamualaikum..

Salam Ramadhan semua..actually, bila weekend ja ajin gila diri nie mengodek2 fb semua org..tetiba jadi stalker yg ta bertauliah..mihihihi..sebab ta tao nak buat apa da kan, tue yg tetiba ajin melawat semua fb kawan2 tue..

Godek punya godek, akhirnya diri nie ha terpengaruh dgn pelbagai produk yg di promote dlm fb diorang..huhuhu..itula padahnya..diri ta berapa nak kuat iman dalam membeli nie..huhu..(astagfirullah...kena melatih diri supaya menjadi lebey kuat & ta terpengaruh dgn anasir2 jualan on9 nie...huhuhu..sadis kot T_T)

Akhirnya, telah mengorder..................



Tada.....(yg bule order benda alah nie sbb terpedaya dgn testimonial2 diorang yg super gempak tue..huhu..& dok ingt dlm bank masih ada baki2 duet gaji bulan nie..hihihi..)


Antara kelebihan yg terdapat dlm produk ini adalah seperti berikut:

  • kulit lebih cantik & anjal
  • pencerahan kulit lebey cepat
  • mengetatkan liang roma
  • menguatkan kuku & rambut
  • menguatkan sistem imunisasi badan
  • membuang toksin dlm badan
  • atasi masalah jerawat & jeragat
  • kurangkan kolestrol
  • hilangkan parut & selulit
  • awet muda dalaman & luaran
  • & byk lagi kebaikan dia in sha Allah
Cara penyediannya:

  • masukkan 2 scoop serbuk nie & campur dengan ayaq kosong (120ml) sama ada panas, suam, biasa mahupun sejuk...ikot suka hati korang..hehe (sebaeknya air mineral..)
  • shake, shake, shake (bancuh dlm bekas yg diorang bg) & minum..
Cara penggunaan:

  • minum tatkala perot korang masih kosong..da minum, tunggu 30 minit & then baru korang jamah apa2 yg korang nak okie..
  • memandangkan sekarang bulan Ramadhan, korang bule minum waktu sahur & sebelum korang tidoq.. 
Easy & simple...hehehe

Barang yg aku order nie baru ja smp petang semalam (aka Khamis 18hb July 2013)..& malam tue pas balik teraweh aku tros try...& rasanya sangaaaaattttt sedap uolssss...ta rugi aku try..& in sha Allah, nnt kita tengok...ada ta perubahan..if ada, alhamdulillah..aku akan tros menggunakannya, in sha Allah..if ta berubah aku redha je..hehe..

Dan korang korang sekalian, if asa nak cuba ble ja google2 ka, tgk2 kt fb ka..taip ja nma produk nie..hehe..byk dealer dia..

Setiap dealer asanya provide free gift yg laen2 kot..macam yg aku order kat kawan aku nie..dpt free gift tanaka & variation of mask..hehe..bebaloi baloi..

At the end, muka aku sekarang...hihihi..(nak buat before & after)


sekarang kan kusam..wait & see, in sha Allah..^_^

Thank you !

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright ..Ceritera Gadis.. 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .