Tuesday 25 December 2012

..Katakan Tidak Kepada Syaitan..

Assalamualaikum...

Kaifahalukh soddiqatti? hehe..Alhamdulillah..Mood untuk berblogging nie x selalu nak datang kan..yeala..idea pon kering kontang ja..sesekali ilham tue datang, cepat2 amek lappy sebelum idea2 tue terus terbang pergi kn..hehe..

Okiela okiela..based on the topic above..sebenaqnya, ari tue ada  terbaca artikel nie dalam majalah solusi..(baca dlm bilik bos..hebatkn haku..hik3..)..topic dia interesting..


"KATAKAN TIDAK KEPADA SYAITAN"

Selalu yang kita akn nampak adalah:

"KATAKAN TIDAK KEPADA ROKOK" 

jea kan..okie2..tanpa membuang masa..jum haku nak share sikit intipati artikel tue..moga2, apa yang haku share dpt memberi manfaat kepada kita suma..mari rame2 kita katakan "TIDAK KEPADA SYAITAN"..amin..moga Allah mempermudahkan urusan kita..moga Allah menguatkan iman kita, hambaNya yang lemah ini..amin..hehe

Dalam artikel tue apa yg menarik minat sgt adalah, KABINET SYAITAN..ha, apa tue??soklan pertama yg berlegar-legar di fikiran..erm, rupanya masih cetek ilmu haku kn..selalu yg kita akan dengaq, menteri kabinet kan..upanya syaitan pon ada kabinetnya yang tersendri..lets check it out !







inilah kabinetnya..nampak x??erm, dasat sungguh kan...nauzubillah, moga allah menjauhkan kita...so, start from now, marilah kita memperketatkan pertahanan iman kita agar tidak terjebak dengan kabinet2 ini..amin..

sumber: Majalah Solusi 


Thank you !

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright ..Ceritera Gadis.. 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .